4.12.2012

and i know i said it a million times, but i'll only stay with you one more night



postaus 4 postaus 1
postaus 3




Tänään oon vaan nukkunu ja dataillu. Oon siis taas kipeenä, huoh. Huomenna ois puol kaks se lastenlääkäri




tossa naapurikaupungissa. En yhtään tiiä mitä siellä tehään. Saan kai jonku lääkityksen tähän mun sairauteen.




Ja sit käydään vissiin sen lääkärin jälkee ostaa irtokarkkeja ku niitä saa halvalla, hah. Ja saas nyt nähä oonks




vielä huomennaki kipee, tai onks mulla vielä huomenna näin huono olo, et meenkö kouluun vai jäänkö kotiin.




Tässä illalla pitäis vielä käydä suihkussa, ja voisin vaihtaa noi lakanat taas kerran. Ja sit varmaan datailen jne.




Eipä mulla ollu  muuta, teki vaan mieli postata. Ja noi kuvat on vanhoja, täällä on paljon enemmän lunta, hoh.

11 kommenttia:

  1. au, upeita kuvia (:

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia <33
    tosi hieno blogi sulla : D



    fotografsummer.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Noi näyttää ihan niinku niiteiltä :D
    http://suklaanaine.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Anonyymi12/06/2012

    kiva ulkoasu (:

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva blogi, on pakko liittyä, mutta postauksia voisi olla enemmän yhdellä sivulla kuin yksi! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos c: ja mulla on joka sivulla kaks postausta (:

      Poista
  6. aaaaaw ihania kuvia ♥ mikä kamera sulla olikaa c:?

    VastaaPoista