10.12.2012

i just wanna lay in my bed

pic 4 pic 1 pic 2





En menny tänää kouluu, vaikka oiski pitäny... Mulla nimittäin on ihan kauheen paha olo, oksettaa ja maha on





kauheen kipee. Oksennus on tullu pari kertaa suuhun mut oon nielly sen aina takas, hyi. Pitäis varmaan käydä




seuraavan kerran oksentamassa se ulos. Vihaan oksentamista yli kaiken. Ja nyt oon vaan tän aamun dataillu,




voisin mennä kohta nukkuu tai pelaa simssii... Väsyttää kauheesti. Saan nykysin unta vasta 3 - 5 aikaan yöllä,




ja sit pitää herää jo seittemän aikoihi nii väsyttää kauheesti. Joskus saattaa olla niin etten saa yhtään nukuttua.




Äää haluun shoppailee nyt heti. Tarviin neulepaitoja, farkkuja, uggit, talvitakin, laukun ja paljon paljon muuta.





Ja muuten, saatatte varmaan huomatakki, että oon muuttanu tän blogin osotetta ja ulkoasuu. Olin nii tylsistyny




siihen vanhaan. Ja sori, noi kuvat on jotain vanhoja. En saa millään koneelle kuvia, ku mulla ei oo kameraa,




ja kännykän kamera on ihan pepusta, enkä muutenkaan pysty lisätä sillä kuvia koneelle. Toivottavasti sit saan




sen järkkärin jouluna, tarviin sitä! Haluun Canon eos 600d'n, tai Nikon d3100'n. Toi nikonin maksaa vaan




333e Gigantissa, ja toi Canonin maksaa 499e Gigantissa. Mut tossa Canonissa on enemmän megapixeleitä...

8 kommenttia:

  1. ihanan isoja kuvia ja tykkään sun ulkoasusta!:)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi12/12/2012

    Mulle kerran yksi mukava ammattivalokuvaaja sanoi "älä tuijota liikaa niitä megapixeleitä, kamera jossa niitä on vähemmän voi olla jopa parempi" :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi12/14/2012

    tosikiva blogi !!:) ja mulla on toi canon eos 600D, voit käyä kattoo mun blogista mimmosii kuvia saa. Mutta megapixelit ei todellakaan ratkaise, megapixelit kertovat, kuinka suuren kuvan voit tulostaa. Yksinkertaistettuna, mitä enemmän megapixeleitä sitä suuremman kuvan voit tulostaa, ilman että se menee pixeli mössöksi. Mutta megapikseleistä viis, kannatan canonia, itse olen ainakin ollut tyytyväinen !:)
    // http://superkaisa.blogspot.fi/

    VastaaPoista