1.12.2012

last christmas i gave you my heart



1 2
7




Näin ensalkuun pahottelen kuvien laadusta, mut en saanu tänne parempiakaan. Mut tosiaan, täällä on ollu




torstaina ja perjantaina ihan kauhee lumimyrsky, ja tota lunta on kertyny reilusti yli 50 senttii. Ja tuolla ulkona




on ihan sairaan kylmä! Hyi, jäädyn tonne. Äiti sais ostaa mulle jo sen uuden talvitakin. Ja tarviin uudet kengät,




laukun ja kaikkee, ääääää. Löysin hooämmän sivuilta ihan superihanan laukun joka maksaa vaan 20 euroo!




pitää vaa kerää jostai viel 15 euroo nii voin käydä ostaa sellasen, jos niitä on siellä kaupassa. Ja sit sain tällä




viikolla ne mun lasit. Tosin niitä toisii pitää käydä säätää ku ne menee vinoon mun päässä. Mut me käydään




ensviikolla Lohjalla nii käydään samalla säätää niitä laseja siellä Nissenillä. Ooh, tänää on ensimmäinen päivä




joulukuuta! Oon ihan joulufiiliksissä, ja varsinki jos saan sen järkkärin jouluna nii hihii! En jaksa oottaa jouluu.




Ja ku toi Jenna oli täällä yötä perjantai-lauantaina ja oltiin pari kertaa ulkona tuolla kauheessa pakkasessa, nii




sain siitä vissiin tän kauheen kuumeen ja flunssan, ei kiva. Aikasemmin kuumetta oli yli 39 astetta, mut nyt on




enää melkeen 38 astetta. Oon ollu koko viikon kipeenä, mut olin perjantaina koulussa ja tiistaina puolpäivää.




Tässä illalla oon tehny joululahjatoivelistan ja tälleen, ja laitan sit joskus tänne blogiin mun joululahjatoiveet.

7 kommenttia:

  1. Uuu kiva blogi, erilainen :)
    >ronjakuvailee.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. hyi mulla oli kans tänää 39,6 siit meijä ulkona riehumisest x_x + kiva tää ulkoasu c;


    alwaysbeautiful-jenna.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Anonyymi12/02/2012

    Kiva blogi:))
    http://shortfingernailscandowonders.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Mulki on nyt kurkki kipee ja kokoajan pitää niistää. Ei kiva. :/ Huomasin et sinä päivänä, kun ensilumet tuli niin illalla huomasin et kurkku vähän kipee ja nyt pahentunu. :(

    rakastanminunkynsia.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. nopeesti katottuna tosi hieno blogi, mutta sun ite ottamat kuvat on tooosi huonolaatusia. :--/



    henespace.blogspot.fi

    VastaaPoista